Перегляд по назві
Зараз показуються 761-780 з 1560
-
ОСОБЛИВОСТІ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ В МЕЖАХ ДНІСТРОВСЬКОЇ СПОЛУЧНОЇ ТЕРИТОРІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Враховуючи науково-методичні підходи і власні польові дослідження розглянуто особливості природокористування в межах Дністровського широтно-меридіонального сполучної території регіональної екомережі. Подано детальну ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКУЛЬТИВАЦІЇ ПІЩАНИХ КАР’ЄРІВ119 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В запропонованій статті охарактеризовані можливості проведення рекультиваційних робіт, визначено оптимальний шлях відновлення девастованих територій та можливий шлях покращення процесів формування стійких фітоценозів через ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО- ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
Особливості прояву агресивної поведінки в підлітковому віці
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОНФЛІКТНИХ ФОРМ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття присвячена проблемі конфліктних форм поведінки в підлітковому віці, а також причинам їх виникнення. Виділено підходи до вивчення поняття «конфліктна поведінка». Наведено дані експериментального дослідження ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості прояву та корекції синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю у дівчат молодшого шкільного віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО НЕВИЗНАЧЕНОСТІ У ОСОБИСТОСТІ РЯТУВАЛЬНИКІВ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС
(Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Психологія, 2023-09)Стаття розглядає теоретичні аспекти особливостей аутизму у дітей молодшого шкільного віку у зарубіжній та українській психології, специфіки психологічної діагностики. Визначено діагностичні критерії аутизму, які характеризується: ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості психокорекції посттравматичних стресових розладів у ветеранів операції об’єднаних сил у період поновлення воєнних дій
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
(International scientific conference, 2023) -
Особливості психологічного здоров’я у стані синдрому Сovid – стресу та його корекція
(Інтернет посібник - Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2021) -
Особливості психологічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з розладом дефіциту уваги з гіперактивністю
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрито сутність феномену психічного здоров’я особистості, проаналізовано проблему збереження психічного здоров’я осіб, які проходять військову службу. Доведено, що стан психічного здоров’я військовослужбовця ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
(Журнал «Наукові інновації та передові технології», 2023)Особи з особливими потребами є категоріями населення, що потребують комплексного догляду та супроводу. Їхня життєдіяльність повинна постійною допомогою зі сторони держави та спеціальних органів, які здійснюють ... -
Особливості пізнавального розвитку молодшого шкільного віку у дітей з інтелектуальними порушеннями
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022)