Перегляд по назві
Зараз показуються 1181-1200 з 1560
-
Психосоматичні розлади у внутрішньо переміщених осіб, як реакція на стрес під час війни
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
ПСИХІЧНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ В МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Публічне адміністрування освітніми системами.
(2022)Публічне адміністрування освітніми системами в умовах децентралізації державної влади, розширення повноважень територіальних громад, які через органи представницької влади із залученням аграріїв, підприємців, ... -
ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОЛІТИКИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Імплементуючи в Україні особливості публічного адміністрування Європейського Союзу в екологічній сфері, вимагає в свою чергу вимагає адаптації екологічного законодавства. Вивчення й впровадження досвіду високого рівня ... -
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІНКЛЮЗИВНИМ РОЗВИТКОМ МІСТА: ДОСВІД ТА ПРАКТИКИ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті з’ясовується питання взаємозв’язку між ключовими поняттями «Публічне управління», «Інклюзивне місто» в контексті центру регіонального розвитку суспільства для забезпечення тенденції рівної доступності усіх груп ... -
ПУБЛІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА УМОВИ РОЗВИТКУ
(Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека", 2020)У статті проаналізовано висвітлення питання публічної комунікації керівних кадрів закладів загальної середньої освіти у чинній нормативній базі, доведено його актуальність у практичній діяльності закладу освіти. Обґрунтовано ... -
Пути екологизации восприятия природы учителями в контексте глобальных проблем человечества
(Published by: Sergeieva&Co Karlsruhe, Germany, 2021)Рассмотрены перспективы использования экологического подхода к восприятию природы в свете идей гештальтпсихологии. Предложены конкретные пути экологизации восприятия природы учителями в процессе профессиональной ... -
Підвищення екологічної культури сільського населення України в умовах децентралізації влади: порівняння з європейським досвідом.
(Ін-т агроекол. Ії, природокористування Нац. акад. аграрних наук України, Держ. установа "Ін-т охорони ґрунтів України", 2021)Село і його природа на сьогодні є перошоосновою зміцнення державницьких векторів при- родокористування як в агроекологічному, так і в світоглядно-філософському вимірах. Агроекологічна освіта населення всіх категорій ... -
Підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до використання здоров’язбережувальних технологій засобами арттерапії
(Konin – Użhorod – Chersoń: Poswit, 2021)У статті розглянуто актуальні аспекти підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до реалізації завдань виховання валеологічної культури дітей дошкільного віку в період посилення карантинних заходів у ... -
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ З ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ: ПРАКТИКА ТА ДОСВІД
(Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека", 2020)Стаття є першою спробою показати проблеми, які виникають у процесі підготовки фахівця з публічного управління, зокрема сучасного керівника, на базі КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»; досвід показав, що реформи ... -
ПІДСУМКИ ВОСЬМИРІЧНОГО МОНІТОРИНГУ ВТРАТ БДЖОЛИНИХ КОЛОНІЙ В УКРАЇНІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Проаналізовано дані щорічного опитування українських бджолярів за термін з 2015 по 2022 рр. Встановлене переважання смертності у структурі зимових втрат бджолиних колоній. Показано ознаки загибелі бджолиних сімей. -
Рsychological Analysis of Procrastination as a Destructive Factor in the Formation of Professionalism
(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2022)Abstract: The article actualizes the problem of psychological research features of procrastination, and definition of its influence on formation of professionalism at student's age. The psychological analysis of ... -
РАЦІОНАЛЬНЕ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ ЯК УМОВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Обґрунтовано необхідність раціонального землекористування сільськогосподарськими угіддями для забезпечення переходу до сталого розвитку об’єднаних територіальних громад (далі ОТГ) на прикладі Зарічненської селищної ОТГ ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Обґрунтовано, що навчальний предмет “Біологія” має значний потенціал для реалізації ідей освіти для сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти. Аргументовано, що під час вивчення біології відбувається усвідомлення ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДАШІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
Реалізація системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської ОТГ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Автором з’ясовані загальні теоретичні основи реалізації стратегії сталого розвитку в екологічній освіті дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід упровадження парціальної програми “Дошкільнятам – освіта для сталого ...