Browsing by Title
Now showing items 670-689 of 1560
-
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)На основі літературних, архівних, краєзнавчих і картографічних джерел, власних польових досліджень,довідників і реєстрів природно-заповідного фонду Вінницької області запропоновано шляхи його оптимізації. Узагальнюючи ... -
ОПТИМІЗАЦІЯ РОСТУ РОСЛИН ЗА УМОВ ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ФТОРИДОМ ВОДНЮ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Вивчений вплив макроелементів, мікроелементів та сполук кальцію на ростоваі параметри робінії звичайної за умов забруднення повітря фторидом подню. Встановлено позитивний вплив на ріст рослин у забруднених зонах апзотних, ... -
ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ЛІСОВИХ ЛАНДШАФТІВ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОМЕРЕЖІ СХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
(Національний університет водного господарства та природокористування, 2021)Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата сільськогосподарських наук зі спеціальності 03.00.16 – екологія. – Національний університет водного господарства та природокористування, Рівне, 2021. Дисертаційна робота ... -
ОПТИМІСТИЧНЕ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ЯК НЕОБХІДНИЙ КОМПОНЕНТ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНО-ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Метою є розробка підходу управлінських рішень «виробництво – екологія – економіка - людина», для покращення еколого-економічної діяльності з використанням сучасних інноваційних технологій -
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків математики в основній школі. Наводяться приклади конкретних задач, ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу уроків математики в основній школі. Наводяться приклади конкретних задач, ... -
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ФАРМАКОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ МЕДИКАМЕНТОЗНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ПРИ ГАСТРОЕЗОФАГЕАЛЬНІЙ РЕФЛЮКСНІЙ ХВОРОБІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИЧНИМИ ПСИХОЛОГАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОРГАНІЧНЕ ЗЕМЛЕРОБСТВО, ЯК ІНСТРУМЕНТ СТАЛОГО АГРАРНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті висвітлено основні аспекти сталого аграрного розвитку Хмельницької області. Проаналізовано сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку земельних ресурсів, запропоновані основні напрями переходу до сталого, ... -
ОРГАНІЧНЕ СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРОСФЕРИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)На методологічних засадах сталого розвитку, збалансованого природокористування визначено передумови, загроз/ризики, переваги, стан, перспективи та напрями запровадження у сільське господарство України органічного виробництва. ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КОНТЕКСТІ ВІДНОВЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В роботі проаналізовано законодавчу базу системи освіти України в контексті імплементації принципів освіти для сталого розвитку. Встановлено, що державні стандарти вищої і середньої освіти включають загальні компетентності ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ВЕКТОР «НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Освіта для сталого розвитку дуже актуальна у шкільній освіті. В школах навчаються сотні тисяч дітей, які мають навчитися збалансовувати потреби та ресурси країни та планети. Усвідомлення ідей та пріоритетів сталого розвитку ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПРИСКОРЕННЯ ТЕМПІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано короткий аналіз етапів становлення освіти для сталого розвитку в Україні та схарактеризовано три етапи її генези. Відзначено істотну активізацію освіти для сталого розвитку у останній період (2017-2019 рр.) та ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано авторське тлумачення терміну «освіта для сталого розвитку» (ОСР) та здійснено його характерологічний аналіз. Встановлено, що ОСР має такі змістові особливості як поєднання екологічної, економічної та соціальної ...