Browsing by Title
Now showing items 370-389 of 1560
-
Екологізація дитячого мислення в процесі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів
(Мозирський державний педагогічний університет ім.І.П.Ша-мякіна, Білорусь, 2020)В статье обоснована роль детского творчества в системе гармонизации отношений ребѐнка с природой, а также презентованы методические приѐмы развития художественно-творческого потенциала младщих школьников с целью экологизации ... -
ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В роботі розглядається сучасний стан використання земельних ресурсів. Аналізується формування земельних відносин і агроекологічна ситуація в Україні. Для поліпшення існуючого агроекологічного стану, пропонується застосовувати ... -
ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ У ВСЕСВІТІ — ВИКЛИК СУЧАСНОСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Статтю присвячено проблемі підвищення рівня екологічної освіти та культури, поширенню та розвитку екологічного мислення, етики, свідомості. На сьогодні нагальною є потреба у оволодінні знаннями про Всесвіт, простір, що ... -
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті розглядаються проблеми формування екологічної культури як фактору сталого розвитку суспільства , обґрунтовано значення екологічної освіти у формуванні екологічної культури. Досліджена сутність, ґенеза, основні ... -
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)У статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури. Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я – дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з ... -
ЕКОЛОГІЧНА МЕРЕЖА М. КРЕМЕНЧУКА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА - ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Розглянуті питання екологічної освіти в навчальних закладах. У статті розглядаються особливості екологічного виховання учнів у шкільних закладах Висвітлено досвід педагогів навчальних закладів м. Бар у впровадженні ... -
Екологічна освіта – пріоритет сталого розвитку суспільства
(Вінниця, ФОП Рогальська І.О., 2020) -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ГРУНТІВ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА “КОНСТАНТ АГРО” СЕЛА СТРОЇНЦІ ТИВРІВСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті подана характеристика екологічного стану грунтів фермерського господарства “Констант Агро” села Строїнці Тиврівського району Вінницької області. В ній розглянуто основні види антропогенного навантаження на ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЛАДИЖИНСЬКОГО ВОДОСХОВИЩА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті визначено екологічну оцінку Ладижинського водосховища за 11 показниками. Встановлено, що для поліпшення екологічного стану басейну водосховища необхідно здійснювати оптимізацію його ландшафтів, ефективну охорону ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗОН МІСТА ПОЛТАВИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)Представлений аналіз рекреаційних зон м. Полтави за: групами рекреаційних зон (парки, сквери, бульвари, зелені зони) та районами міста (Шевченківський, Київський і Подільський). Обґрунтовані критерії доцільності та ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ В МЕЖАХ АГРОНОМІЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)Стаття виконана на основі інформаційних джерел, польових і лабораторних досліджень. Визначено екологічний стан річки Південний Буг в межах Агрономічної сільської територіальної громади. Згідно проведених досліджень ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА СТАДНИЦЬКОГО ПОЛІГОНУ
(2019)На основі літературних і картографічних джерел та власних польових досліджень визначено екологічний стан Стадницького полігону. Узагальнюючи опрацьовані джерела необхідно відмітити, що полігон256 впливає на всі компоненти ...