Цифрові технології як механізм публічного управління освітою в умовах формування засад сталого розвитку
Короткий опис(реферат)
Україна перебуває в стані війни, де ворог використовує цифрові технології щодо
розповсюдження неправдивої інформації, створення паніки серед населення як в середині країни так
і поза її межами. З однієї сторони ми спостерігаємо цифрову трансформацію суспільств з
конкуренто розвинутою економікою та високим рівнем життя населення. З іншої сторони – країна,
яка впроваджує норми для приватних та публічних суб’єктів господарювання через механізм
публічного управління виробляє комфортне інституційне поле для формування інформатизації різних
верств суспільства, особливо в закладах освіти різних рівнів та цифрової економіки в умовах
воєнного стану, щоденного бомбування населених пунктів, об’єктів промисловості та критичної
інфраструктури.
Наголошуємо, що створення Міністерства цифрової трансформації України, яке постає
основним джерелом модернізації економіки та управління освітою, тому постає актуальним
дослідження впливу діджиталізації прямого та зворотного взаємовпливів інформатизації
суспільства та змін в публічному управлінні з урахуванням потреб внутрішьопереміщених та
зовнішньопереміщених осіб у задля повоєнного відновлення та гарантування національної безпеки
держави в майбутньому. Що і зумовило вибір проблематики дослідження на даному етапі розвитку
публічного управління освітою задля засад сталого розвитку.